Monday, March 28, 2011

E W W W !

video :))
nak cakap bnyak takde gune , tgok dulu video tu bru bce aku punya story niee :| hee :))
okay dhh ? okay actly , aku nak ckap sikit punya hall je , just nak bgthu aku tk suka orng gune ayat R E M P I T dgan akuu , eww pleasee lahh ! haha - -' ape ape ? ayat comel ? 
derr waklu lahh kann gune mcam tu ayat comel . 
pelik tk pelik , sebb mereka semua nie blaja bahasa melayu , tetapi still nk merumit kann lagi pengunaan bahasa kebangsaan tu . sikit sikt tkpe lahh der , 
kalau dh melampau tahap gaban mcam mne plakk ?
*ohh ohh maybe orng yg gune ayat rempit nie tgah bce blog aku , then dia akan ckap , suka hati waa lahh waa nak ckap mcam mne ! then waa akan balas . . . .
SUKA BAPAK WAAA LAHH WAA NAK STORY APE KAT BLOG WAA NIEE DERR . 
luu pehall ? tkk nkk bce blahhh ! jgan jadi langsi kat sini . peacee :||
haha *soryy terkasar . okayy , ade sorng bdak nie , hari hari jgak aku ngadap dia punya status FB , dokk tulis mcam orng tk reti nk ngeja , contohh ehh anakk anakkk ! haha :))
okay kalau GILA dia akan tukar jadi LILEW  !
WTF ? brrrppp - -'
thenn eja SANGAT mcam niee CGAND ? 
huhh ? ! dorng kate ayatt macm tu comel. , copp coppp C O M E L celahh bedah mne dtng pon aku tak thu lhh . bg aku sgat nyampah dgan ejaan macm tu ade lhh . nk sebutt ponn sahh sahh macm minah rempit gedik bawk basikal tonggang langangggg yaww ! aikk m a r a h ke spe yg terse tu ? err kesah plakk ku kann ? haha -.-
so please if want to talk-ing chat-ing gosip-ing please gune bhase elok sikit , tokk sahh nak gune bahase rempittzz ngan cekk . gelii ehh cekk dengaq . hampa habaq mai kat cek pesai paa hampa suka sangat gune ayat rempitss laguuu tuuhhh . ceitt gelii ehh cek dgaqq . haha -.- hambik kau ! utara tk utara keluar . 
*alamak , ibu sye kedekut nak turun katt bhse utara dia kat sye , tu ygg ade pelat pelat sikitt tuu . haha janji bunyi tetap adee dohh :)) ngee ^.^
minta ampun kalau terkasr bhase , *pndai minta ampun lgi tuu , baguihh anak pakcik zamrii niee . hehe :))
ps'shamirazamri ewww. ! haha :D

No comments:

Post a Comment