Saturday, April 16, 2011

mimpi ?

apa itu mimpi ?
haha :D mimpi itu adalaah satu permainan yang kita dpat apabila kita tidur . yess . ketika tidur . 
mainan tidur kita :) semua pernah alami kann ? tipu lahh kalau sesorng tu kate yang dia tak pernh mimpi . even sekali pon tak pernh . memang takk lahh kann . nampak sangt nipunyee . haha ! 
mimpi nie bnyak kategeori . hee :D sometimes mimpi kita bole jadi mimpi 
yang manis 
yang romantik 
yang seram 
yang tak patut ponn ade .
haha :) macm macm lahh . tapi kite tak mengharap kan sesuatu mimpi itu dtng dan kita tak dapat jangke mimpi yang kita akan mimpi itu berkisah kann tentang kisah ape . jadi mimpi itu tidak lahh bole dia pakse olehh seseorng untuk merase kann sesuatu yang lainn untuk diri mereka . 
*okay copp ! ape aku merepk niee ? . okayy whatever lahh kann . hee :D

mimpi tu wajib ke kita dpat time tidur ? HAHA ! 
HARUS lahhh . hee :D mne ade lh .  tak wajib pon .
 kalau diri tu bertuah dpat lahh mimpi indah indah . 
hee . mesti pernah mimpi kann korangg ?
mimpi ape babe ? 
kahwin dengan anak raja ? 
*itu untuk orng yang teringin nak kahwin bole lahh kann dpat mimpi macm tu .
mimpi dapat ape yang korang idamm kann selame nie ?
*saya nak dslr , agak agakk kena mimpi dulu baru bole dpat ehh ? haha :D
mimpi ape korng nak jadi besar nanti 
*cehh cehh macm berangan plakk dahh .
okayy okayy tak kesahh lahh ape pon korng mimpi kann . 
mesti ade yanggg pling sweet korng mimpi , atau pling menakutkan korng mimpi 
yang korang tak bole lupe kann . itu semestinya lahh . kalau dhh dapat mimpi yang tak bole kita lupe kan memang kite tak akan lupe apa yang kita mimpi tuu kann tahuu . seriusss .,  :P
--------------------------------
okayy tak perlu lahh nak bebel bnyak sngat . actly nak cerita sikit je . 
tpi dah melalut smpai ke utara selatan dhh . hee :D
pade petang jumaat yang indah lagi sejuk gara gara hujan yang turn dari awan ke taman perumahan subang perdana nie , 
shamirazamri membuat keputusan untuk tidur sebentar pade ptang yang sejuk ini . 
*bukan sebntar aku tidur , lme jgak lahh kann . hee :D hujan tu sebb yang TERtido lme tu . HAHA ! 
dlam syokk syokk tgah time tgah hujan tu , ayah kejut suruh bgun . alah ayah nie kacau line je . bru pkul brape . err pkul 6 ? tak elok anak dara tidur petang petang . hehe :D kesah ape aku . HAHA ! 
tapi tapi ayah kejut adik still tak bgun . bole plakk smbung tidur  .  okay itu normal bg aku . kejut dua empat enam kali kalau aku tak nak bgun tu , aku still taknak bgun . 
then dh smbung tdiur , mimpi plakk al satu kisah nie . haha :D 
nak tergelak pon ade . nak meraung pun ade . hikhik :)
____________________________
aku mimpi derr . ! ! *okay sound like aku macm tk pernh bermimpi je . haha ! whatever lhh kann . 
mimpi indah kot . sebelum nie memang admire gila babun dkat mamat tu , 
last last bole plak mimpi dia .
okay memang tak sangke . even itu adalah mainan tidur , ape yang aku mimpi tu buat jantung aku macm tk bole blah . haha ! jantung macm berdegup sepantas kilat kalah ferarri ahh waa ckap lu derr . bgun bgun ptang tu terus rase jantung i . haha . dup dapp dup dapp . gila ape aku nie ? haha .  mimpi dia . wawww ! damn handsome btol dia . haha ! bgun bgun terus gelak tak tentu hala yang tak bole blah tu . macm orng skit mental dh . bgun bgun terus gelak . suke sgat ape mimpi macm tu . haha ! HARUS lahh suke dohh . mne leh tk suke . hee :) wajib thu . HAHA ! mesti tertanye tanye kan mamat mne aku mimpi tu ? hee . nak thu ? 
tpi sebelum tu , jgan ckap aku persan ke ape ke ehh . aku lepukk kangg  . HAHA ! 
|
|
|
V
JENGG JENGGG JEENGGG ! 
haha :)

 ♥ jonathan rhys meyers  


damn ! dia hot gila . mimpi dia smpai macm tu sekali memang bertuah lahh kann . bukan selalu bole dpat mimpi macm tu . ingat senang ke bole dpat mimpi sebegitu rupe . omg ! dpat jadi kenyataan tu memang takk ahh kann . haha :D nak mimpi smpai taknak bgun pon takpe. hikhik :)
*miang je bunyi . haha ! kesah ape aku . 
yang penting memang lucky gila dobule ahh mimpi dia . gosh ! korang bole mimpi macm aku mimpi dia ? haha ! memang takk ahh . *untung lahh mimpi mamat hot macm nie . haha ! 
ehh ehh ape aku mimpi ? haha . wekk wekk :P taknak bgthu . rahsia tahu . segan nyahh nak bgthu . cukup lg sekadar thu yang aku mimpi dia dan itu memang satu mimpi yang tak bole nak buang daripade minda aku sendiri . okayy . fine ! dah kronik tahap unta dahh nie  ! haha :)
selalu berangan dulu bru mimpi kann ? i tak mcam tu . i mimpi dulu bru berangan ! hee <33
suka suka suka :)
dulu mimpi mamat bawh nie 
|
|
|
V
sam <3
* haha :D gmbar tak bole lawan mamat atas tu lahh kann . 

dulu mimpi dia . goshh ! handsome jgak . dia macm hero mimpi versi malaysia . jonathan macm hero mimpi versi omputeh . haha ! :D * bole plak macm tu ehh ? haha . peduli ape . hee :)
so i hope bole mimpi dia lagi . auchh <33 suka . i means jonathan ehh . bukan sam . haha :)
__________________________________
soryy' lah kalau bce al kisah nie buat korng rse meluat , ini mimpi sye , 
so whatever lhh kann . haha :D
damn ! iloveyou lahh jonathan , and i think i wanna marry you <33
oppss okay okay . itu dh melampau tahap unta lahh kann . ngee ~

<33 admireyoualways shamirazamri :D <33

2 comments: