Saturday, May 14, 2011

rindu dia :'D

a s s a l a m u a l a i k u m  :)

l o  :D
harinie nak membebel pasal seorng minah yang gelak macm err 
* okay taknak ckap sebb dh mlam sgat nie . haha :D 
alien alien , rindu kau . kann kann :D ? yelh , lme tk jumpe , lme sgat lhh kot , 
aku pon tk ingat dh bila last kita jumpe . 
ingat tak soaln yg kau pernh tanye aku dlu , then aku prnah tnye kau blik soaln yg sme 
' macm mne bole muncul nme alien antara kita ? ' 
haha :) dan 
' macm mane plak kite bole jadi kawan baik '
macm lme sgat dh knal kau alien , lme btol kau dh pndah kat skolah bru kau tu knn ?
jumpe kawn bru , okayy lhh tu , ade jgak kawn :)
kalau kau ade kat sni , mesti lain , mesti aku tak rse macm mne aku rase sekrng nie . 
nevermind , janji kehidupan kau kat sne okay dh buat aku rse happy :)
athee sejakk bila alien pndai buat ayat minta simpati macm nie . HAHA ! :D
dia panggil ayah sye , ayah :) sye seronok dpat kongsi kasih sayang ayah saye dgan dia , 
selalu kalau sye ade maslh , saye cerita kat dia , tk thu knape . sebb dia je fham sye kot even kekdng story kat dia orng kate dia buat muka macm takde perasaan . haha :D hadoi alien nie . 
i m i s s y o u   p l u s s   i l o v e y o u    a l i e n  :)
hoyy alien , serius dohh rindu kau tahap kronik .
aku tunggu kau dtng sini , macm macm story aku nk cerita dkat engkau , 
aku dh kumpul satu kotak nak story kat kau macm macm , yg kau dh satu bakul . 
hambai , melampau ahh tuu kann ? haha :D
so please please janji dgan aku kau nk dtang sini cuti nie , 
ayah pon dh rindu kau , so ape lgi . meyhh lhh dtng sini . ehh :')
i m i s s y o u   p l u s s   i l o v e y o u    a l i e n  :)
m i s s y o u a l o t s  a l i e n  :D

No comments:

Post a Comment